Milkshake&Sommar

Oj vilken härlig dag det har varit, suttit på balkongen och druckit milkshake, nu känner man verkligen att sommaren är på väg så underbart! satt där ett bra tag och njöt att vara ledig, så skönt nu när man får själv bestämma hur mycket och när man ska jobba, har kännt ett tag nu att jag har varit sliten och behöver vara lite ledig. Man ska  inte behöva jobba,sova och äta. Har jobbat mycket sedan några år tillbaka, får väl skylla mig själv att jag har tagit på mig för mycket jobb. Man vill ju tjäna massa pengar och unna sig saker, men man ska tänka på kroppen också!
Nytt jobb och nya tag som gäller nu!

Var och köpte en bikini idag, vet inte hur många olika jag testa men hitta iaf en som satt snyggt!
 
Va tycker ni snygg?
Team Sportia 249kr






Här är receptet på min milkshake


1banan
1 kiwi
1dl vaniljglass
1dl hallon
1dl lättyoggi

Hörs imorgon
Kramar
Postat av: henna
2009-04-23 / 21:35:36

vilken snygg bikini. lite mer sportig modell,nice.... vill oxå ha


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


        Komma ihåg dig?