Fest

Somna tidigt igår, va så trött hann iaf kolla på Lets Dance o va mätt som bomben efter att ha ätit massor me tacos, kan aldrig få nog av det, sov på sofffan, måste det tills ja köpt en ny madrass, men min soffa är rätt så skön så det gick bra iaf...vakna halv 9 o va hur pigg som helst, satte på musik o drack kaffe mums....


Ikväll blir det fest me alla syskon ska bli riktigt kul, vet dock bara inte vad ja ska ha på mej, tror att det blir en svart klänning med nättajts o mina fina smycken som jag fick igår, vadå HEL svart men det e typiskt mej, va tycker ni???passar bara i svart och så ser man smalare ut, har vekligen jättesvårt o ha färgade kläder på mej, hmmm suck! får försöka göra nått åt saken. Till sommaren så får jag försöka ändra på mej lr jag måste....Funderar på om ja ska till stan o köpa lösnaglar det e ju så grymt fint, har haft det några gånger men slutat med att man har typ tappat hälften men får se....


    och mina svarta stövlar till   




Bilder från festen lägger ja upp imorgon

Ha en toppen dag
Kramar
Postat av: Ann-Sofie
2009-01-31 / 16:21:14

Va mysig du är som planerar upp vad du ska ha på dig. :) Sen måste de ju va kul att festa med syskonen eftersom du har så många. Minns att dina 2 bröder var jättetrevliga och roliga. Ha det så kul ikväll!! :) KRAM


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


        Komma ihåg dig?