Från festen

Är redan hemma från festen, var verkligen skitkul massa god mat o sprit, var ett tag sen man hade så kul, blev dock inte så mycket alkohol för min del, drack bara några glas vin,räckte för mej!.. Alltid lika kul och träffa alla syskon. Vi hade massa lekar. Vi blev indelade i tre lag. Första leken vi fick göra, då fick jag tävla var att äta fyra kex och sen försöka vissla, låter lätt men oj oj så svårt det var,blev helt torr i munnen så fick i mej bara två kex, andra leken var och försöka stoppa i sej så många marsmellos som möjligt, brosan vann han fick i sej 9st, sen blev det frågetävling massa knasiga frågor som inte va så lätta....Mitt lag kom på en andra plats, vi vinner nästa gång!

Här är lite bilder....

Mina fina lösnaglar



Mina rosa läppar


Lite dragen är man


Brorsans tjej Sussane & syskonen Henna & Heidi


Brorsan stoppar marsmellos


Brorsan fullstoppad me marsmellos


Syrrans dotter Madeleine


Mattis&Hampus


Syrrans man Jan han e rätt så full


Syrrans dotter Isabelle

Postat av: Ann-Sofie
2009-02-01 / 00:56:28

Hej. Jag kan inte lägga in videoklipp från min dator. Men från en kompis dator funka det. Men om de funkar. Så klickar du på "HTML" där lägger du in koden från youtube och klickar sen på uppdatera. Prova. :) Kram


Postat av: Ann-Sofie
2009-02-01 / 00:57:38

"Bädda in" koden från youtube ska du sätta in på "html".


Postat av: Emma
2009-02-01 / 14:04:32

Va snyggt det är me rosa läppstift!!


Postat av: henna
2009-02-01 / 17:32:15

Ja det var roligt på festen.Alltid lika kul me lekar,speciellt i våran släkt då det alltid blir såna diskussioner :) Roliga o fina kort.


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


        Komma ihåg dig?