Trist väder

Godmorgon!

Vakna för inte så länge sen, känner mig trött än, kommer ta några dagar innan jag känner mig helt pigg, men bara och vila ut och ta det lugnt med allt! Inte blev det bättre när jag tittade ut och såg att det regnade, så typiskt nu när man är hemma, men hoppas det blir bättre väder till veckan!

Nu ska jag äta min frukost, sen så ska jag städa, ser ut som ett bombnedslag här hemma, hur ska man orka? men skönt sen när man är färdig. Ikväll ska jag till Linda och fika, har inte träffat henne på länge, ska bli trevligt sitta och snacka och njuta av den goda fikan.

Hörs senare sen!
Postat av: ardiana
URL: http://ardianas.blogg.se/ 2009-05-05 / 13:40:50

haha ja den är bra :)

snygg design du har på bloggen (A)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


        Komma ihåg dig?