träning

Idag börjar min träning, senaste tiden har jag gått upp massor i vikt! Har bara levt på snabbmat och massa godis! Orsaken har väl varit att jag är alldeles för lat för att laga mat och inte orkat träna! Men nu är det ändring på det, kommer bli otroligt svårt och suget efter sötsaker kommer bli stort! Men jag ska klara det!
Mitt mål är att tappa 7-8kg! Wish me good luck!



                       
                                                                                             

Postat av: Ann-Sofie
URL: http://zofiesworld.blogg.se/ 2010-11-01 / 18:00:14

Lycka till med träningen. :) Du kommer fixa det!


Postat av: Henna
2010-11-01 / 23:03:04

Klart att du kommer att klara det :) kom igen Hanne lite finsk SISU :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


        Komma ihåg dig?