myspys

Har tvättat och haft massa småsaker och göra idag! Nu resten av kvällen vet jag inte vad som händer, har tänt massa ljus och sitter och njuter i soffan!


 

Häftig bild!!

Postat av: henna
2010-09-22 / 19:54:17

hur lyckades du me det???


Postat av: Cissi
URL: http://cviklund.blogg.se/ 2010-09-22 / 20:02:22

tack :D


Postat av: Ann-Sofie
URL: http://zofiesworld.blogg.se/ 2010-09-23 / 02:21:43

Cool bild den undre. :) Jag vet det där med arbetsförmedlingen, de sätter ju sig inte ner och frågar direkt vad man är intresserad av. För mig brukar de skicka hem någe jobb jag ska söka. Eftersom detta är en liten stad, brukar de finnas typ 2 jobb i hela stan. :/



Enda tipset jag kan ge är att du själv kollar ams- hemsida kontinueligt. För så gör jag. Å sen söker du de jobb du vill. Men de e sant att det inte finns många man kan söka utan utbildning. Så du har nog det rätt bra på båten trots allt. Om man tänker hur dåligt med jobb det finns.



Hoppas du hade en mysig kväll. :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


        Komma ihåg dig?