läbbigt

Jag skriver verkligen inte allt här på bloggen om vad som händer i mitt liv, verkligen inte!
 
Men ska berätta en rätt så läbbig sak som hände här om kvällen. Sista tiden har jag kännt obehag här i lägenheten, det har spökat! Vet inte alls varför eller vem det är som besöker mig!
 
 
Detta hände för några veckor sen: Hade precis gjort mig ordning för kvällen släckat alla lampor förutom i vardagsrummet och lagt mig i sängen, när någon tar tag i diskstället och skakar om, blir livrädd tänder alla lampor i hela lägenheten. Går till köket och där står diskstället precis som förr. Fick rysningar i hela kroppen och hade svårt att sova!
 
 
Detta hände för några dagar sen:  Klockan var rätt sent och var hungrig så jag bestämde mig för att laga mat. Jag är alltid noga med att kolla att jag har stängt av spisen. Äter maten och går och lägger mig, helt plötsligt hör jag något ljud från köket, går dit och kollar jo vad ser jag spisplattan är på. Någon varnade mig att jag hade glömt och stänga av!!
 
Har hänt massa andra saker också men det vill jag inte skriva om!
Postat av: Henna
2012-10-07 / 23:50:08

Men fy fasiken!! Det ryser i mig när ja läser! Så där kan du ju inte ha det.


Postat av: Heli
2012-10-08 / 08:55:23

Att du vågar sova där, hade tagit mitt pick och pack och flyttat;)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


        Komma ihåg dig?