2013.10.12

Då var helgen här som betyder att inte göra ett skit förutom att träna, rättare sagt massa träning! Lååånga promenader, massa situps och massa nyttig mat! Det är så mitt liv ser ut just nu och såklart jobbet på det! Jag klagar inte för när jag ser resultat så är det värt det 100gånger om! Har totalt vänt om mitt liv från att bara ligga i soffan och moffa i mig massa skräpmat, godis, dricka, kaffebröd ja precis allt som är onyttigt till att bli träningsfreak som älskar att stå vid spisen och laga mat, jag laga mat??? Det trodde nog ingen, inte jag iaf! Vändningen kom för 3månader sen då vågen visade allt för mycket. Hur kunde jag låta det gå så långt? så långt att kläderna inte passade längre, orka knappt gå upp för trappan och bara slappa hela dagarna då jag var ledig! Om 3månader då har jag kört i 6månader o då jäklar ska jag ha klarat till min målvikt, om inte ja då har jag hela våren på mig, för till sommaren ska jag fan ha lite magrutor och våga visa mig på stranden! Jag vet att jag kommer klarat för motivationen är på topp och jag mår som en plinga, då klarar man allt!!
 
 
Trevlig helg på er!
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


        Komma ihåg dig?