jag lever

Jo tack jag lever, även fast jag inte har bloggat på flera veckor! Har varken har tid eller lust att blogga, tyväär är det så ibland! Sitter här i soffan och njuter av ledigheten! Snart blir det sängen så trött! Bloggar mer imorgon!
 
Natti på er!
Postat av: Ann-Sofie
URL: http://zofiesworld.blogg.se 2014-11-27 / 21:55:48

Hej! Har också vart seg med att blogga, hittade inte min laddare till kameran för mer än ett halvår sen och tyckte då det var trist blogga utan foton.

Jag har jobbat som inhoppare på båt senaste halvår, har blivit så att jag enbart fått jobb när många vart sjuka å de behövt vikarier. Inte så att man tjänar så bra på helgjobb. :/ Hade planerat om jag fick mycke jobb köpa en iphone, å fota med den till bloggen. Men när man bara tjänar så man kan betala hyra å utgifter så fick man strunta i de för tillfället.

Läste att du tyckte penlandet var trist, tycker jag med. Det positiva med båten är att man får jobba långa dagar å sen får gå på ledigt. Jag blir kanske tvungen börja söka jobb iland nu pga ekonomin..så man klarar sig. Så håll fast vid det jobbet du har, du kan alltid planera din fritid samt kanske planera in nån semeseter med heltidsjobb. :) Kämpa på vännen- vore kul att ses nån gång när jag fått mera jobb å kan planera hälsa på vänner med pengarna man tjänar sen.

Blev långt detta nu. Kram


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


        Komma ihåg dig?