tjenare

Hejhej alla själar! Kul att ni fortsätter och tittar in på min lilla blogg även fast jag knappt skriver så mycket! Dagarna knallar framåt iaf här på kära lilla Gally! Haft mycket och göra precis som vanligt men har varit lite väl mycket nu när det har varit hallaowen och höstlovsvecka.
Har fått fast jobb och ingen är nog gladare än jag, så underbart skönt! Äntligen kan jag ha semester till sommaren precis som alla andra! Inte haft semester på 5år då kan ni förstå hur trött man är!
Mycket som börjar vända nu och det är jag verkligen värd efter allt!
 
 
Nu blir det lunch!
 
 
Ha det gott alla och ta hand om er!
Postat av: Ann-Sofie
URL: http://zofiesworld.blogg.se 2012-11-07 / 20:22:11

Grattis! :) Vad skönt med fast anställning. Kan du planera upp din lediga tid plus veta att du alltid har inkomst. Jättekul!

Svar: Tack Annsofie känns riktigt skönt nu o veta:))
Hanniz


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


        Komma ihåg dig?