träning

Då är träningen för idag avklarad, blev långpromenad på 1h sen situps och armhävningar! Känns gött! Min motivation är inte den bästa men måste måste måste verkligen komma igång nu när jag inte är bästa vän med vågen! Har gått upp massor den sista tiden och man mår verkligen inte bra av det, inte jag iaf!
Har tänkt köpa gymkort men nja vet inte eftersom jag är bara hemma halva månaden, så känns onödigt och betala månadskort då. Vi har gym på båten sen kan jag träna hemma. Hmm får se hur jag gör!
Mitt mål är att tappa massor i vikt, för jag har en övervikt på massa kilon. Hoppas jag kommer klara av det men jag känner mig och vet att motivationen kommer försvinna om några veckor men ska kämpa på!
 
Att det ska vara så jäkla svårt att låta bli alla godsaker, har slängt allt jag har här hemma men ändå när väl suget kommer så är affären nära!
Nån som har någo tips hur man gör när sötsuget är som värst? Hur gör du/ni?
 
 

Postat av: Ann-Sofie
URL: http://zofiesworld.blogg.se 2012-11-14 / 22:31:28

Duktig du är som tränar på din ledighet. :)

Jag med vill komma igång med träning men orkar inte köpa gymkort för jag har också motivation ett tag å sen tappar jag lusten.

Jag brukar köra med belöningsystem när jag pluggar. Om jag pluggar flitigt 18 timmar på tre dagar, belönar jag mig exempelvis med bullar. :D

Du kanske kan köra belönings system. :) Om du tränar det du ska så belönas du med vin eller shopping till helgen. Om inte blir du utan. :D Värt att testa kanske.

Träffa på en skolkompis idag som hade åkt till gymmet direkt hon vakna. De kanske du också kan, ta träningen som en slags morgon vana.

Jag vet inte. :D prova dig fram med olika metoder.


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


        Komma ihåg dig?