Äntligen lördag o massa snö!!

Så skönt me helg har längtat så, veckan gick såå segt, men nu e det helg iaf o ska bara ta det lugnt.
Igår så när ja kom hem efter jobbet så fick ja börja städa lite vill inte ha det stökigt hela helgen...sen blev det käk o Idolfinal, guu va dem båda va bra men Kevin var den som var värd o vinna¨.

Idag fick man sova ut så skönt vakna vid 12  kände verkligen att ja behövde det, vart så mkt o göra i veckan, Ikväll ska jag iväg te en kompis, ska laga någo god mat o kolla på film, sex and the city blir det nog, alla säger att den e bra så måste verkligen kolla på det.*leeer*

Imorgon sen ska jag iväg till stan o sen om ja hittar några klappar, svårt o veta va man ska köpa te folk, men men någo fint ska man väl hitta..
Sen på eftermiddagen ska syrran o hennes barn (Isabelle o Hampus) komma och fika, ska bli mysigt, länge sen man träffa dem....Nu ska jag iväg till Linda, hon ska bjuda på mat o massa gott te filmen!

Ha en bra kväll alla!!





*Isabelle&Hampus*....
sötizar Hampus o Isabelle


och deras mamma Henna






*Linda och hennes goa katt Iza*
Postat av: Inger Maryissa
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/ 2008-12-13 / 21:41:34

Tack för besöket och kommentaren hos mig, och glad att du tycker min blogg ser bra ut.



Mysigt foto du har här på Linda och hennes kisse Iza.

Katten ser så rolig ut med tassarna hängandes slött utför ryggen ;-)



Ha det så bra




Postat av: Anonym
2008-12-18 / 21:09:08

hej.. fin blogg du har.. hur gör du för att få klockan under din bild?


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


        Komma ihåg dig?