Skön dag

Dagen har verkligen varit bra, så skönt nu när våren är på väg. Städade på balkongen, hade massa skräp som skulle slängas, så snart får man ta fram sommarmöblerna och pynta riktigt mysigt, gud va jag längtar!
Saknar Goliat jättemycket, han ska bo hos mina föräldrar några dagar, hoppas du sköter dej nu gubben, hitta inte på för mycket bus!

Nu blir det kvällmat, har börjat träna i veckan och börjat äta nyttigare, måste försöka gå ner några kilon, kommer bli kämpigt, men jag ska lyckas!


ris,tonfisk,morötter,keso



Hörs imorgon
Kramar
Postat av: Ann-Sofie
2009-04-09 / 13:56:07

Tack för stödet, när du skrev lycka till på högskoleprovet. :) Det gick tyvärr inget bra. Såg att Goliat bloggat. hehe Har inte vart inne på ett tag, var till sverige och har nu sverigebesök i Finland. Allt bra med dig??? Kram


Postat av: Ann-Sofie
2009-04-16 / 23:42:38

Hej. Jag har haft besök från sverige, inte bloggat på en vecka. Ser att du inte heller bloggat på ett tag. Ibland hinner man bara inte. :) Måste fråga en grej, bor du nära karlskoga??


Postat av: Ann-Sofie
2009-04-16 / 23:46:02

Jag menade fråga dig, om Karlskoga är ett litet ställe??? :) (Lite trött bara) hehe Är det två timmars körväg från Eskilstuna?


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


        Komma ihåg dig?