Gomorgon!!

Funderar på om jag ska in till stan och slösa lite pengar, behöver lite smink hmm jo jag ska nog göra det, blir väl att man hittar massa annat också som vanligt men ska försöka inte köpa någo onödigt behöver spara mina pengar eftersom jag ska renovera hallen snart!

Hörs sen kram

Postat av: S A N D R A T J U L I N S
2009-08-29 / 18:33:19

kolla in dagens sötnos! vad tycker du ? (: http://sandratjulins.blogg.se/2009/august/david-henrie.html#comment


Postat av: Ann-Sofie
URL: http://zofiesworld.blogg.se/ 2009-08-30 / 20:14:44

Oj. Ska du renovera i hallen. Vad kul. :) Vad ska du göra??? Jag har med funderat på detta hur folk hinner blogga. Nu när jag jobbat, har jag inte heller haft tid med bloggen alla dagar. En tjej på mitt jobb pluggar på gymnasiet plus jobbar 3 dagar i veckan. Fattar inte hur hon hinner. :) Jag hade med fullt upp med alla läxor när jag gick gymnasiet.



Hur har du det på jobbet? Läste ditt mess i tfnen. Har saknat att prata med dig med. :) Har jobbat så intensivt nu, att jag inte orkat prata med nån på datorn. :/ Blir så när man har ett stressigt jobb.


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


        Komma ihåg dig?