Hmmm

Har verkligen inte haft tid med och blogga på sista tiden, har massor och göra hela tiden pga av jobbet som man har så hinner man inte sitta framför datorn 24/h. Visst när jag har mina långa ledigheter som jag faktiskt har, jobbar 1 vecka och är ledig 1vecka så skulle jag hinna blogga hur mycket som helst, men  känner att jag vill göra massa andra saker som är viktigare här i livet än och sitta skriva precis ner allt som jag gör i mitt liv!

Nått som jag inte förstår,dem här storbloggarna som forfarande går i skolan, hur hinner dem med skolan och blogga så mycket, menar hallå har ni inga läxor. spec. dem som går i gymnasiet ni lär väl ha massor att göra, vet själv hur mycket man hade, vissa dagar visste man bara inte hur man skulle hinna färdigt med allt plus massa prov. Nej jag fattar verkligen inte hur ni hinner med..

Nu ska ja hoppa i säng!

Gonatt!!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


        Komma ihåg dig?