Goddag!

                           

Det är Goliat här, idag får jag skriva ett inlägg i mattes blogg, jättekul tycker jag!
Dagen börja med att jag fick min frukost sent, kl 7:30 brukar alltid få den vid 06:00 när matte går till jobbet.
Försökte verkligen göra allt för att matte skulle gå upp, eftersom hon är sjuk, så ville jag inte vara för elak.
Jama en liten stund, det hjälpte, undra om matte har tröttnat på mej, men hallå jag ville faktiskt ha min frukost var jättehungrig!

Efter frukosten så satte jag mej vid fönsterbrädan och titta ut, fick en stor chock när jag såg hur mycket snö det var,kollade på tempen 5 minusgrader *Grrrrrr* Tur att man är innekatt, skulle frysa ihjäl om jag skulle vara ute, men till sommaren har matte lovat att vi ska ut och promenera, jag längtar!

Kl 13:00 så skulle matte kolla på sin favoritsåpa Våra Bästa år  som vanligt låg jag skönt i min favoritförtölj och titta på det, den såpan är verkligen seg, allt går så långsamt, men jag gillar Stefano, han är mycket mäktig, precis som jag!
Efter det så somnade jag, brukar alltid ta en liten tupplur på eftermiddagen, så man blir piggare mot kvällen, det är då jag brukar reta gallfeber på matte, hon blir så tokig på mej. Jag nafsar på blommorna, gräver i blomkrukorna,hoppar upp på massa ställen som jag inte får vara på, det är så roligt och reta henne!

                           

Snart är det dags för mellanmål, tycker inte om det, vill att det ska vara lördag varje dag, då får jag mitt lördagsgodis och tonfisk till lunch. Det är 5 långa dagar kvar, får hålla ut. Nu ska jag ta och fortsätta leka lite.

Kramar Goliat    

  

Postat av: henna
2009-02-09 / 15:39:28

roligt att Goliat oxå får skriva av sig lite. Låter som att matte är lite morgontrött : )


Postat av: Leia
URL: http://onlyforever.blogg.se/ 2009-02-09 / 16:12:08

Söt liten misse =)


Postat av: Ann-Sofie
2009-02-09 / 17:16:49

Va roligt! :D


Postat av: heli
2009-02-09 / 18:40:08

han var allt en liten rackare på att skriva roliga inlägg, hehe

Tycker jag att han ska få göra oftare:P


Postat av: Sandra Tjulin
2009-02-09 / 21:06:09

åååh, kolla så sött! : http://sandratjulins.blogg.se/2009/february/the-notebook-mtv-best-kiss-award.html#comment


Postat av: Maria
URL: http://blondt.blogg.se/ 2009-02-10 / 04:28:39

söt kisse :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


        Komma ihåg dig?