Goliat





ojoj idag har d var fullt upp, jobbat, kom hem vid 3 börja städa,fattar inte hur fan d kan bli så stökit hemma så jäkla fort hatar det!!! o laga mat, sen så somna ja på soffan va såå trött, glömde bort att jag hade tvättid, inte så för ha såååå mkt tvätt, hoppas bara ja får en tvätttid te helgen så man har lite rena kläder.

Snart helg, ska bli så skönt kan verkligen sova hur länge som helst då för jag måste verkligen vila ut mej så man orkar dem hårda arbetsveckorna, På lördag så e det fest ska bli så himla kul, var ett tag sen jag festa riktigt ordengligt , så känner att jag behöver det nu, ska bara försöka ta det lugnt me spriten, som jag inte alltid gör men men vadå man lever bara en gång *leeer* det är ju gratis sprit på festen så man får ju passa på, händer aldrig juh att när man ska på fest så e står spriten uppdukat...borde kanske hända oftare!!! nån som håller med?

Goliat har inte vart på humör sista tiden, han börjar bli könsmogen, hehe, dags o kastrera honom snart, stackars han, lilla gubben, han e nog världens goaste katt som finns, han har gått upp några kilon o ännu mer fetare kommer han o bli efter kastreringen, en riktig köttbulle, haha!!Tiden går fort har haft han nu i 6månader, till våren så ska ja skaffa mej en till kisse tror jag så han har nån o leka med när jag e på jobbet!




en liten trött bebis




Postat av: Anonym
2009-01-29 / 23:47:17

söt kissemisse du har


Postat av: Ann-Sofie
2009-01-30 / 20:37:16

Söt han Goliat är när han är trött. :)


Postat av: marre
URL: http://maariawh.blogg.se/ 2009-01-31 / 12:32:42

Sööt katt o blogg hihi^^


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


        Komma ihåg dig?