bloggen

Tänk att snart har jag haft bloggen i 4år, 7dec är det 4års jubelium hehe! Jäklar va tiden går fort alldelse för fort! Mycket har hänt under alla dessa år, både neg och pos. Tänk om jag hade skrivit ner allt här på bloggen, precis allt! Ojoj! Men nix inte när jag vet hur många det är som läser. Alla tankar och känslor man har här i livet! Alla j*kla gånger man har haft motgångar stora som små och kämpat på så har man alltid kommit på fötter igen. Det gör man alltid det måste bara få ta sin tid!
 
Som just nu så är nästan allt på topp, precis fått fast jobb på mitt kära jobb vart jag trivs så jäkla bra. Man kan börja planera saker och ting. För nu vet man hur man kommer jobba framöver. Så skönt att veta! Ni vet den dära känslan att varit i botten och snart står man högst upp på berget. Så jäkla bra känns det me allt nu! Ingen kan ta mig därifrån för det är jag själv som har kämpat mig dit!
 
Man står på toppen och känner sig fri, underbar känsla!
 
 
 
 
 
 
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


        Komma ihåg dig?