2013.10.14

Snart är det äntligen kvällen, har hållit på hela dagen med tvätten. Rensade gaderoben på kläder som jag inte kunnat haft på mig på flera år som var tvugna att tvättas, nu passar dem såå fint! Sen städat och skurat balkongen som såg ut som en bombnedslag med alla sommarsaker mattor, bord, lyktor, blommor, så nu är dem nerpackade och väntar på våren igen. Inte nog med det så var jag tvungen att dammsuga, skura golv, renbädda och möblerat om i vardagsrummet! Och så har jag packat klart också! Vilken trevlig dag va?!?! Nu ska jag ta en dusch, tända massa ljus och bara vara!
 
Trevlig kväll på er!
 
 
 
 
 

 
 
Postat av: Ann-Sofie
URL: http://zofiesworld.blogg.se 2013-10-16 / 21:13:55

Jag brukar med ta allt på en gång, tvättning, städning, diskning å sånt. :D Så himla skönt när man får ta en dusch efteråt. :)

Jag tycker du är jätte tuff som tränar vid sidan om jobb! :) Starkt! Jag med vill börja träna mer, går promenader ibland men skulle vilja ha en träningskompis. Trist du inte bor i denna stad. Kram


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


        Komma ihåg dig?