hemsk natt

Hej!
 
Så trött, vakna flera gånger i natt och hade kraftiga smärtor. Trots att jag hade tagit värktabletter så kom smärtorna. Till slut kunde jag somna om och vaknade av att det är ännu mer svullet. Halva ansiktet ser ut som en ballong. Detta är helt normalt enligt tandläkaren, för man är svullen och har smärtor upp till 7 dagar efter ingreppet. Jag tycker att jag har väldigt hög smärtgräns, men dessa smärtor är bland det värsta jag varit med om, förstår ni att en tand kan ställa till med så mycket besvär?!  Känner att jag inte riktigt hinner vara så här pass dålig, då jag har massor med saker som måste bli gjort. Det är bara att vänta ut och hoppas det blir bättre inom några dagar. Har tvätttid bokat nu i eftermiddag, får hoppas att jag orkar! 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


        Komma ihåg dig?